Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

äääntligen

hej igår,åkte till typ en ö,där grillade vi korv,marsmallows(känner att jag alltid skriver olika på hur det stavas !)
tog lite kort,kollade på solnedgången o månen,(var asfint verkligen för man såg hela himlen o vattet o blabla.
jag carro o johanna sov i ett tält tsm,vaknade på morgonen och solade lite,innan vi var tvungna att åka hem kl 12. kom hem,och var med michelle o robin o stod i solen rätt mkt:D så e bränd -.-
sen vid 5 drog jag och michelle upp till planen o kollade gia o adams match med emma och johanna (:
sen var jag o johanna lite med gia o adam o kollade match,sen drog dom två :S
haha,så åkte jag o johanna till vattnet,men så ville dom träffas igen,så kom dom. var där och sen kom lisa.
så var hon med.snackade typ bara allihop.träffade anna en snabbis oxå (:
sen så cyklade jag o adam till skolan,så kom gia där,så sa jag hejdå till dom som ska va borta 3 mån-.-
dom åker samma dag som mig :D härligt. om dom inte ljuger,haha. kom hem kl 23.00, så nu kollar jag på tv,och smsar (Y) vet inte vad som händer imorgon ((((:

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv. Haha jaså!

Nej hittade den igår, men den är härlig! :)

2010-06-28 @ 14:24:38
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0