Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

things you didnt know about me..?

  • jag hatar tystnaden i en bil.
  • när jag fastnar för en låt,lyssnar jag på den hela tiden tills jag hittar en ny bättre
  • jag hatar att se ledsna pappor i tex filmer,när tonåringarna är dumma mot dem.
  • jag tycker att det finns ganska så många ''gubbsnygga''
  • jag älskar att ha benet runtom någon när jag ska sova(a
  • egentligen gillar jag inte alls att sola
  • mitt hår blir äckligt på 1 dag.
  • jag är jätteofta nervös för olika saker
  • jag är noggrann med att rengöra mitt ansikte varje kväll,vilket nog alla vet:p
  • jag somnar aldrig snabbt när jag sover själv för då kommer alla tankar upp och kan tänka flera timmar på olika saker,
  • det jag är minst nöjd över min kropp är fräknarna
  • jag saknar prison break så otroligt mkt,ändå har jag några avsnitt kvar och en film..
  • mitt hår blev jättelockigt nu när jag klippte det(!)   :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0