Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

rolig natt med killarna och tjejerna !

tog 8bussen till linda igår,där va vi sen jag,linda,samuel,pedram,jens,filippa lisa och louise !
först kollade vi lite på en film,sen dansade liiite och drack!
hahah det ända jag gjorde var väl att stå ute på balkongen och snacka med peppe XD satt massa myggor på mig men har nog inte
fått ngt myggbett:s åkte hem med 2bussen iaf eftersom att jag skulle upp 10 idag. kom iaf upp,men bra mår jag inte:p uuuuuuusch , kmr säkert spy i bilen för åksjuka(not..)


men nu kommer jag inte blogga på 1 vecka,så ha det bra här i sverige !:D

Kommentarer
Postat av: mmautildah

jo fast har slutat jobba nu.. SKÖNT , hatade verkligen det jag gjorde ^^,

2010-07-18 @ 00:12:48
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0