Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

myskväll med massa folk!

igår kom sofie,carro,pontus calais,sebastian och johanna hit! så fixaade vi iordning tacos,och käkade det ute i solen!snacka busa osv,sen chatroulette lite.och sen kollade vi på 2 skräckfilmer:D
paranomal activity och paranormal entity typ:p
dom var asläskigaa,hahhaha,fick tillochmed tårar i ögonen en gång:D men det var mysigt.
men då hade emma jansson oxå kommit btw!:D
efter filmerna drog alla kl kanske var ca 2.  sofie och pontus, stannade,så låg vi i sängen och kollade tv blabla.tänkte bada,men blev inget:p sofie somnade lite före mig och calais,men somnade vid 07:30 -.-
och vaknade 11.15 HÖHÖ. så kollade vi tv,åt, sen drog vi till ett ställe för o bada,men ångrade oss och drog till playwood,och badade där:d men sen började det regna så vi gick hem till mig.
pontus drog då, men jag och sofie ligger här i min säng nu sen kl 3 då pontus gick. jag har packat lite och hon har hjälpt mig vika:D hihih.
nej nu får det räcka ! later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0