Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

3 gamla bilder.

haha var så fult,mamma sov på soffan igår,och så var jag på datorn till 3 typ, och sen gick jag in på toan,sen är mamma vaken och står i köket,så jag springer till mitt rum hahaha och sen kommer hon in; vad gör  du uppe?hahaha. asså hon skrattade typ xD så hon gick upp när jag skulle sova-.- fail:p
vaknade 13.30 och dushade o sminka mig,sen till stan med mamma och fikade med en som hette lasse,eller det blev min frukost på kafét då.
sen hem och inte gjort ngt ;pppPPPp
mamma lämnade in datorn på lagning,så nu sitter jag i ett hus/rum 20 meter från det vanliga huset XD fortfarande jättefint väder.
ska nog jobba imorgon , pusssspåer.


den här sista bilden är från 7an skolavslutning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0