Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

KRETA med j om 9 dagaaaaar !!!!!!redan bokat:D

gick upp halv tio,sen jobbade jag en timme(Y)sen med mamma till sävsjö och skulle fixa en sak..men gick inte,haha hemligt men ni får veta ngn annan gång:D käkade pizza där,sen skulle jag klippa mig men de hade ingen tid så iimorgon kl 2! sen gjorde vi lite ärenden och hälsade på en gubbe,och fick 500 spänn av han(A) hihi,fått 1000 av honom nu,för fick 500 en annan gång:D
 sen hem och hoppat studsmatta med brorshan:D käkat sallad från pizzerian oxå.

kommer hem nu 1 vecka,sen kreta en vecka,sen hemma en vecka sen turkiet en vecka,sen två veckor hemma sen skolan :) NICE, jag och johanna ska ha det så bästD:D:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0