Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

GBG

hejhej,johanna sov hos mig torsdag till fredag,skulle sova typ 12 men vi var så galna och skrattade hela natten,så vi somnade 3 och gick upp kl 4. gjorde iordning oss,,och åkte till tåget,åkte tåg med johanna,anna pontus calais och pontus olsson.hade sjuuukt kul :Dsen buss en timme.,sen var vi i gbg :) jag o johanna sa hejdå till dom eftersom dom skulle till liseberg:p
och så började vi gå runt i affärer,men v var sååå trötta,sov inget på tåget heller-.-
åt buffé. och sen så träffade vi Adrian (: jättefin grabb höhöh. var med honom 2.5 timme eller ngt.
sen så fortsatte jag o johanna lite i affärer och SEN kom dom andra så åkte vibuss och sen tåg :D
hhahaha,såååå roligt :D:D
sov ingenting då heller. bara typ 10 min på bussen (A)
var  framme i kd kl 22.00 blev hämtade av robin så kom jag hem och åt sen somnade jag typ halv 1 :)
och nu vaknae jag halv 12 och väntar på filippa som ska komma hit så ska vi sola bada med några ngnstans:p
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0