Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

torsdag !

åkte skridskor på gympan idag. jag hade typ minst tre
storlekar för stora skridskor,så jag sög :D sen hem..
tv, somnade i typ 3 min,haha sen kom michelle o väckte mig !
Idag har jag bara gjort iordning i mitt rum :) så jag har de flesta möblerna inne.
och litesmåprylar, eller allt kanske redan är inne :S aja jag ska iaf köpa lite nytt,har
inte gardiner.. ska köpa det ,en lampa och ett nattduksbord o säkert ngt mer :)
imorgon slutar jag 2,fett najs ! och sen till stan (Y)
ska snart göra spanskan oxå :d..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0