Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

third,enough

assåw, min bloggg mår topppen ;))
haha , på senaste dagarna har jag haft
mångA läsare som rasar in :Digår var det
tex 17 ,och nu änså länge är det 16 :)
ändå skickar jag den inte till massa:D

tredje inläggggggggggget idag !
jag har rensat lite i mitt rum,fast bara typ 3 lådor..
haha,men jag ska lägga nytt golv,måla om och fixa
finare i mitt rum,jag har faktikst bestämt färg,men det får bli en
överraskning,ska börja med det här om lite mer än en vecka,sen
tar det ugnefär en vecka att få det klart .
fast måste ju ta ut alla saker i rummet oxå x)

ah idag har jag iaf bara legat i sängen med datorn :D
massa musikk och nyss kollade jag på två avsnitt satc.
ska se mer nu snart :D pappa kom med pizza så jag åt den i
sängen,haha fast det var inte pizza från pizzerian.
men jag vet inte vad jag ska göra imorgon ?????
bye bitches ;;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0