Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

stan like always -.-

hej:D skola,hade inställd gympa så slutade 2 !!
till stan med carro,sofie,anna johanna o emma :D
alla vi stack till lindex först, förutom emma o johanna
vi gick aldrig med dom :p
sen så typ chillade vi, träffade elias,jesper erik o calais :)
var med dom lite o busade! träffa lisa o filippa en snabbis o gia :)
nu har jag annna sofie o carro föresten snygga solbrillor ;) hahha ..
aja, vi typ släckte i en affär och den videon är värd att se :D www.leverlivet.devote.se
finns där :) .och om inte så kommer den om ngn dag:D
sen gick jag fram till boij o simon o typ ; tjaa vad gör ni?
HAHAH.så var vi med dom :D och satt på bk :)
rolig dag,åkte hem med 8bussen, imorgon ska jag jobba så ska upp vid 09:30.
kommer hem därifrån 4
efter det ska jag va med pontus :)
ha det bra ;)

<33

HAHAH..

Kommentarer
Postat av: carro

haha rolig dag ;p

2010-01-29 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0