Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

söndag

hej ! stack som sagt till sofie med kompisar:D
blev att vara där ,och var inne på en sida och såg..
JONAS BROTHERS ! seriöst, jag har det på film o blabla...
asså vi camade med dom,och dom såg mig :D:D

hihi ,de skrev till oss oxå,men kommer lägga in videon på
www.leverlivet.devote.se
så kika där ngn dag ;)
aah,vi var där o busade,sen hem vid typ 1 kanske..
och så följde johanna med mig hem ,så somnade vi vid 02:30
och sen upp 09:45 för jag skulle på träning,så började den  11:00.
fick nyss sms av lisa som frågade om vi ska va,så blir att va med henne efter
att jag gjort iordning mig klart :) !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0