Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

krp !

hahah men ofta..såg annas inlägg nu xD inte jag som skrivit det : )

idag var det en lång o rolig daag:D
skola,tre lektioner, sen åt några tjejer pizza:D.
sen stack alla på lektion förutom jag lisa o anna . typ busade med en vikarie ..hhahha .
gick inte på de två sista lektionerna..:p hehehe ,orkade inte proovet.
sen kom sofie,så stack vi till bussen för att åka till skattkärr för anna o sofie skulle hem,och jag
o lisa skulle hem till mig o plugga o sova:D
aja,på bussen och sen kommer vi på att vi kan gå av vid krp,så gör vi det !
går in i skolan o blabla..träffar gia :) chillar osv..sen kommer det massa utlänningar o säger att vi inte
får va där,hahah ,och så sa de fjortisar till oss !! men sen sa de att vi var vackra oxå :D
men de skrek åt oss hela tiden vafan,hahahha ,typ ; UUUT ! NI FÅR INTE VARA HÄR,ERA FJORTISAR !!
HAHAHHAH. träffade en söt liten kille,honar :D
aja,sen kom lärare,men vi skulle ändå hemdå (vi skulle va där en timme),men sen går vi till universitetet
med gia kommer till bussen,men den är så full så vi går in till universitet och sitter där en timme ,filmar,haha osv!
hem med 4bussen,va så fullt så jag o lisa fick sitta i trappan på bussen,haha.
hem med lisa,skrattar o lite mer,hehhe ,sen pluggar vi äter blabla,och hon åkte för 30 minuter sen! :D
asså 19:30 .
rolig daag. hheheh .
herå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0