Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

fredag,allalalalalallala

tja,skola idag xD det var rätt kul,fast det var för alla var vilda :D och att lisa fyllde år:D
skrattade asmkt första lektionen iaf x)
lek på gympan oxå,me like ! haha sköt raketer på rasten oxå ;;
sen efter skolan drog jag anna o johanna till stan.sen åt vi natchostallrik med linda,lisa,
louise o filippa eftersom att lisa fyllde år hade vi lite middag typ :)
sen gick vi lite på stan,jag anna o johanna asså. och jag o anna var galna seriöst..hahahaha .
ehm,sen fikade vi XDDD hahaha ..tjocka.
och sen kom vi på vid 7 att vi skulle på bio kl9. så vi spelade typ rally,och träffade massa folk ,typ
robin,ace2n eller hurfan han stavas, rasmus och några randoms ;pp pratade rätt mkt med dom o så.
sen köpte vi godis till bion,hahah ännu mera feta.
kollade på bion 5 minuter,sen får jag sms av rasmus att jag ska smuggla in honom..haha ,så han låtsades va min kille. så han kom in ,och så såg vi på den i 2 h 45 minuter-.- jag tycker att den sög ;D hahah..men typ alla andra älskar den;p
sen skulle robin molinder o anna sova hos mig,eller han tjatade,men jag orkade inte ,för isf skulle han ta 1bussen hem till mig -.- . för vi åkte hem vid 00:00..
aja ,så det sket vi i, och nu sitter jag här :)

långt skrivet,men mysig dag :)






Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Rallish

sås

Postat av: nichole

hhahha, du är bearnaise sås ! ;D

2010-01-10 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0