Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

days before days

tja,,i förrgår blir det..så åkte jag pulka med johanna och sofie på kvällen (:
skulle sova hos sofie men blev inte så,sov hos johanna med bara henne :p
jag hittade en plånbok som jag bestämde träff med o gav den till henne 22:30.hahah.
jag o johanna vaknade och åkte till stan igår asså och var med robin molinder på stan,vi kom
dit 1,sen åkte vi hem 6 :) då robin följde med mig hem o johanna gick hem till sig.
jag o robin åt lite osv sen hem tilll sofie, senaer mötte vi anna o johannna :)
pratade o så,fast johanna gick hem på kvällen/natten.
så spelade vi fyra spel och en annan rolig lek (:
somnade vid 4 eller ngt (: i  en säng xD
vaknade vid 1 och anna gick hem,jag o sofie följde robin till bussen vid 3.
mötte 'min' robin som jag kallar't hahha ,asså van der veer vid bussen så tog följe
med honom hem (:
ligger nu i sängen under täcket ! mysigt !
lisa och jag ska hitta på ngt senare:D
måste straaax hopppa in i duschen,hejhej :)

nyår!
jag,anna johanna carro och sofie ;D
me like .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0