Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

yeeeeeey

tjaaaaaaaaa,! :Dblev en lyckad kväll igår asså.erik o william kom med 8bussen,så mötte vi dom o sen gick vi till pizzerian så åt dom där.sen vidare hem till mig,då var det william,jag erik lisa sofie o anna:D
låg o pratade o sånt i sängen sen blev allt bara partyyyyy :D
just det,mattias var här ocxå   sen :)
seriöst,sammanlagt alla som var här var säkert över fyrtio st,hahah ! :D så himmla kul.fast vi kände typ ingen men sofie lisa o jag dansade på som ffan :D
dansade ända till 5 på morgonen o somnade 6.fast lisa o anna sov inte över.
min mobil är ju borta oxå som ssagt,så skicka inga sms elller ngt.. jag hatar allt med det:(
men ändå lyckad kväll :DD
najs.
städat lite o så nu på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0