Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

watch , knock klocka

hej,jag o lisa åkte till krp igen på rasten,var där ett tag,och jag fick en klocka av gia:D<3333missade två bussar,så vi kom 30 min försent till matten,läraren blev bajssur,haha,eller? hade eng prov,gick inte så bra. efter skolan hem och kolla tv,sen sov jag ett tag,sen började jag plugga matte,eftersom att jag har matteprov imorgon. har pluggat i tre timmar :D varje gång jag ska plugga matte överraskas jag över  hur lång tid det tar:o s! så gick inte på träningen. ska plugga litemer snart o duscha..
lila :D

Kommentarer
Postat av: hunny

jag har nu svarat på din/dina frågor i min frågestund. Kika gärna in för att se svaren :)

2010-02-24 @ 20:41:35
URL: http://hunnys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0