Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

torsdag,försov mig IGEN ,heh

hej mina små fans ! försov mig idag,gjorde det igår oxå föresten och då gjorde jag iordning mig på 15 minuter:o
idag gjorde jag iordning mig på 20 minuter och fick ta en senare buss.hade nationella prov första så jag var 30 minuter sen till det. vi fick skriva i 3 timmar,men jag var färdig efter 45 minuter och hade skrivit 11 sidor :D
men tror jag bara får g på det ändå,hehehe..
sen gick dom som var färdiga från lektionen,då hade vi tre timmars rast:o så var i skolan,chilla lite,sen gick brandlarmet som vanligt-.- seriöst det går typ en gång per vecka:S aja,sen stack jag lisa sofie o carro till lisa med bussen och kollade på en skräckfilm ;p hann inte se hela för var tvungen att åka tillbaka till skolan,där hade vi gympa,lekar o styrka:p sen eng sen slutade vi :) bara tre lektioner idag chill!
sen stack filippa o lisa med mig hem,åt,bakade snuskisar(6) och var inne på chatrouellet,haha så himmla kul :D
dom åkte hem med 8bussen,jag har ätit o dator typ bara.
ska duscha o sånt snart,välja kläder inför imorgon :D  imorgon fredag<3 venne vad jag ska göra än ;s men blir väl kompisar<333333
HA DET BRAAa VETTJA

dagens outfit ?
  • tröja eller ngt -bikbok
  • tights-hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0