Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

torsdag, häääälg snart !!!:)

hej,vaknade 07:40 idag,,försovit mig -.- skulle precis gå upp men somnar igen xD vaknar 08:35 och tänker att jag inte får missa andra lektionen så jag  skyndar mig som faen och är färdig efter 10 minuter ;)stolt jao. oh sen kommer jag på att jag har inte busspengar på busskortet haha ,så får springa ner till syrran som sover o låna hennes:) tar 09bussen. skoldagen rullar på. efter skolan hem,tv sen sov jag ca 2 timmar. äta blabla duscha snart:D
imorgon blir det sushi med lajsbajs ! :D <3



någon som är sugen på att köpa dessa platå skor av min syster?
  • storlek 37
  • svarta pumps i skinn
  • från din sko
  • 500 spänn,från början 600-
  • 13 cm klack
dom är andvända en gång,men det var bara inomhus,dom ser precis nya ut. hon vill inte ha kvar dom pga att dom är lite för stora.
kommentera om ni är sugen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0