Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

stan ..

skolalala,sista timmarna var dryga-.-sen skulle jag på stan med johanna,men hon fick inte,så när jag gick mot bussen så träffade jag andre,så jag tvingade honom att gå med mig på stan:D så vi stack till stan,kollade på mobil till mig. haha stackarn jag drog runt honom överallt :( sen köpte jag en bulle eller ngt till han :) pratade lite osv.
han ville gå på bio med mig,haha men neee x) träffade pallin oxå :D
åkte hem med 6bussen,och var nyss till julia gustavsson för att lämna en sak,sen så berättade jag för pappa att jag kunde köra bil,haha,så han ville ha bevis,så vi körde,hehe ..
gick bra, han tyckte att jag var asbra och var jätte stolt över mig (a' pratat med mamma nyss oxå.
nu ska jag äta:D
köpte en foundation för 225 kr idag,hahaha:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0