Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

söndag.

ååh,min blogg e så tråkig. aja. vaknade 13:00 idag,skulle träna 11:00 men försov mig (6)
sen så gjorde jag iordning mig,precis när jag skulle gå ut ringer lisa. så jag står utanför mitt hus i en timme o pratar med henne:D sen blev det kallt,så gick in till datorn o pratade länge blabla. sen så efter att vi lagt på gick jag ut igen,fast gick en liten omväg till mormor som tog 10 minuter,var hos henne i 20 minuter,sen hem o äta:D sen dator.
och sen fick jag skjuts av pappa till solningen, så väntade jag på johanna i 20 minuter o frös ihjäl -.- så började gå hemåt. men då såg jag henne,så gick tillbaka dit o solade,är väldigt brun nu :D kl e 18:39. nu kom jag o johanna på att vi kanske ska sova över,eller hon kommer till mig för jag är ensam hemma. så ska vi plugga. tänkte att vi kunde basta oxå men blir nog inte så :pmen vi får se om hon ens får !ccciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0