Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

släkten<333

hej,inte bloggat idag..sorry,men nu blire :D gick upp halv 10 idag och träningen började 11 o slutade halv ett.
gick helt okej :) sen duschade jag o blalbla gjorde iordning mig,skulle ta 3bussen till stan o va med gia o lisa,o kanske ahmed,men jag orkade inte va i stan så jag dissade dom.. och gick ner till spånga:D rätt långt faktiskt,för o träffa min moster. kom dit,där var katja sofia o christoffer:D ,michelle syrran var med oxå.sen kom mormor :D
asså fyfan vad jag har kul med dom :S pratar om sex hela tiden typ,hahaha ,skulle träffa med en vindruva i munnen och ner i uringningen på varandra.hahha omg.. kom hem vid 20:30,var tvungen att åka hem :( för o kunna va med carro anna o johanna som kommer närsomhelst.. sorry för dåligt med bilder,får bli bättre på det snart :p puss. just det,kanske ska till mamma imorgon??haha smsade henne o sa att jag saknade henne enormt,så skrev hon tillbaka att jag kan åka dit imorgon  ?haha ,men orka sitta buss 4 timmmar.men linda ska till jönköping imorgon oxå, askul o åka med henne ?:oo men vi går se,pappa sa precis att bussarna går 8 o 12 . men ska bara vva där några dagar isf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0