Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

sjuuuuk.

hej,gick o la mig vid 00:00 inatt,men kunde iinte somna på ca 2.5 timmar:o
hostade så mkt..när jag väl somnade vaknade jag vid 05:30,drack vatten o kunde inte somna på en timme -.-
sen vaknade jag 7 för att pappa kom in o frågade om jag skulle till skolan,men icke..
07:30 springer michelle in i mitt rum ; du måste upp!!du har jätte bråttom.
hahah,fast jag skulle ju inte till skolan.. somnade inte på länge-.-
vaknade sen lite innan 11 och tog tempern, 38.1 .haha feber..
hade oxå ont i halsen,hostar,ont i ögonen o yr...
pratat med mamma i telefon :) pappa oxå btw..o sett på top model,o lite nu seven haeven eller hur det stavas:D
snart ska jag kolla på sex and the city , fast innan ska jag gå in på ving o kolla resa till italien :)
hihi,ciao.
blir säkert ingen skola imorgon heller. men på onsdag e det studiedaaaag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0