Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

sjuk än.

tjaa ! vaknade 07:00 och kände att jag blödde näsblod xd
la mig så att det inte skulle kunna åka ut ,hahah .
sen vaknade jag 09:30 och så blöder jag än,när jag ställer mig upp :o
så höll på i en timme att försöka stoppa det:p
sen så börjar jag gråta ie ena ögat, eller jag trodde det iaf. men går till
spegeln o ser att det är blod från ögat, hahhaha :o
men nu har det slutat :D nyss ätit 2 mackor o nu ska jag hämta mina strips i ugnen,mums !

ska oxå kolla på pb,som jag inte gjort sen i typ somras eller ngt,hahah ,har typ 5 avsnitt kvar eller ngt
som jag inte orkat kolla på,vet inte vart jag är heller.hahahha
men hejdå !
har föresten ondare i halsen idag-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0