Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

min daag ;D

tjenatjenaaaaaaaaa... sov jätte lite inatt :/ tre lektioner,sen hade jag no inställd så jag o lisa stack till krp med bussen,och gick till gia men han hade ingen nyckel så vi stack till universitetet x) chilla blbabla ,lö .var där 1 h 30 min,sen bussen till skolan igen,hade so ,så ovärt. sen så tog jag o lisa bussen till henne o va där ett tag,sen gick vi till stan,fikade,träffade brorsan <3 :D och robin oxå :D aja , vi gick runt kollade i affärer lö. tog 7bussen hem ..
åkt buss 5 ggr idag :( hahaha.fail. ätit mat o snacka tele .pusspåër ;)  skulle egentligen vart med gia efter skolan oxå,men det blev inte så . åker nog till krp på rasten imorgon igen,för o få min klocka x))
bloggar sen igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0