Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

lördag idag.

bloggade itne igår :(

igår ;
skola,första gången på länge !haha ,efter det stack jag till stan med anna o johanna.
träffade lite folk o så,sen hem med 6bussen.
sen kom gia vid 7,så mötte jag han o så mötte vi johanna:) sen kom oxå lisa,sofie och anna!
så vi 6 va hemma hos mig pratade o så,gick ut oxå:p sen åkte gia hem med 23:00bussen !
sofie gick hem då,och johanna hade gått lite innan det.
sen så gick jag anna o lisa hem till mig,ppratade mer.
anna gick hem vid kanske 01:00.
sen sov lisa kvar,och vi var inne på chatroueltte och visa oss,hahahhaha! somnade ca 3 :p

idag; vi vaknade 12 och ätit frukost,sen åkte hon hem vid halv 2.
jag skulle nyss möta gia för han har mitt busskort,men han tar 4bussen istället ! (Y)
pappa är inte hemma inatt(H) fast det är ju inte jag heller -.- ska till anna och parta !:D
får se vilka det blir,skriver mer sen .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0