Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

lite frågor ,kanske gör såhär ibland .men godnatt !



ddeah för 6 timmar sen:
Vad är det bästa du vet?
— det är mina kompisar ,och så vaaaaar det fotboll <3

Mariann Sund för 9 timmar sen:
Vad kommer att hända på din blogg framöver?
— hmm,en fråga till dig bara ! :D läser du min blogg,så det är därför du vill veta??nja,det kommer inte hända ngt spec..ska förtsätta vara aktiv o lägga ut dagens outfit och dagens låt,annars kommer det bara rulla på som vanligt om vad jag gör under dagarna ! ;) bilder osv

Newe för 7 timmar sen:
Har du något favorit plagg ?
— ehm..nja inte direkt,men gillar mina lacktights mkt xD men andvänder dom inte så ofta,för dom är för fina att ha varje dag.. jag gillar inte att se folk ha dem nästan varje dag,inte snyggt;) men har inget spec:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0