Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

igår(måndag)

tjaa.kunde inte blogga igår -.- kom inte in på blogg.se
men igår så var jag med johanna, vi skulle plugga,men pluggade inte ett skit,haha..
vi tog istället 300 webcam bilder  på oss :D yeey. fick min nya mobil då oxå :D liten ful/söt :)
nytt nr ; 070 6382359.
johanna gick hem vid 21:00 :) var hos tandläkaren igår oxå,inga hål :D som vanligt..
        idag,skola. sen kom jag hem,pratade i tele med lisa i en timme -.- hahah nerå.
o sen så la jag mig i sängen o sov :d pratat med lisa nu igen. och sen ska jag träna (:
hejdååååe .
såhär kunde bilderna se ut;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0