Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

fredag 23:11

hej!! ;) hade svenska muntligt prov idag ;d gick bra!! efter skolan gick jag till haga med några,sen till tandläkaren i 10 minuter xd sen mötte jag lisa o vi gick till ett sushiställe o åt sushi,hahah det var så himmla äckligt:'( men åt rätt mkt ändå :s typ 1/3 :D sen så mötte vi lollo,filippa,ella o helena:) var med dom rätt länge snackade o så i mitt i city.sen så gick alla till hagahallen förutom lollo o filippa som gick hem. köpte matsäck till imorgon,då jag ska till hovfjället. bestämde att jag skulle följa med för några timmar sen..typ halva klassen.
sen gick jag o lisa hem till henne, o sen ut o möta lollo o filippa igen,träffade linda en stund oxå. sen till lisa igen xd chilla,sen tog jag 21bussen hem ! och nu är jag ensam hemma -.-
har fixat lite för imorgon typ,elller egentligen har jag inte det ?xD vfr ljuger jag..hahha ,men hejddå kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0