Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

20:32

hej ! i skolan var det alla hjärtans dag:D det var mysigt,hade två inställda lektioner så hade tre timmars rast igen;p
sen gick jag till stan med massA:) sen hämtade pappa mig i stan,o vi åkte till bergvik o kolla mobil,sen tillbaka till stan o kolla mobil där. vi fick damp på varandra o blev ovänner,så det blev inge..kanske imorgon.
sen till farmor..hon kände inte igen mig,eller jag gick fram o kramade henne o frågade hur det var o hon svarade och fråga dsm..men sen sa hon; känner du mitt barnbarn nichole ? jag bara;jag är nichole?hon;jaha .
sen kom pappa in o då frågade farmor pappa;tog du inte med dig nichole? pappa ; jo hon står här bredvid mig .
o så kollade farmor runt i rummet,som att jag inte syntes o va ett spöke :s sen sa hon ; jaha! oj jag kände inte igen dig. hahaha :( stackarn.
sen hem o fixa tacos. o om 30 minuter ska jag med 21:00bussen till kroppkärr o va med carro anna o sofie :) puss på det. !

dagens outfit;
  • linne-gina tricot
  • jacka/tröja-lindex
  • jeanstights-lindex
och nej jag hade inte uppsatt hela dagen,bara efter skolan x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0