Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

16:26

stack som sagt till kroppkärr med 21:00bussen till carro,mötte henne sofie o anna !:D sköt lite raketer,sen in o ta lite kort.sen stack vi till mc,hahaha,satt där i typ en timme :/ så mobbat:D skämde ut oss..aja,sen hemåt till carro o tralla.myste osv,sen åkte vi hem kl 12 och så var jag på datorn osv,somnade 2 :) sen vaknade jag 13:00 idag,och stack till stan kl 2,kollade mobil,o precis när jag bestämt mig för en så stänger dom -.- så pappa köper den på måndag åt mig ! :) nu är kl 16:25 o jag pratar med lisa i tele:) hahha ,venne vad jag ska göra ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0