Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

VALBORG :D

hej,efter skolan hem,göra iordning mig lite,sen bil till örsholmen vid kl 7 med sofie anna o emma. där blev vi massor av folk sen (: hmm kan säga vilka som jag såg där ; carro,jacob,anna,sofie,emma,lisa,filippa,linda,jens louise,pedram,bobbo,tilla,valle,micke,mattias,marcus,wikky,emma,ida,hampus,samuel,jag,emelie,elias,ralla,pontus.
hah det är iaf dom jag kommer ihåg :D vi grillade lite,och sen började det regna så satte oss under ett tak, dansade,sjöng,prata myste :D sen blev allt galet,haha ,kissade i skogen några ggr också :D men hade iaf väldigt kul!
gick mot sstan vid 11 och träffade josef lite med lisa o sofie,sen tog jag o sofie 12bussen hem :)
kom hem och hittade massor av burkar häär hemma -.- fiesta .e sjukt trött,så ska ta bort smink sen sova.
vet inte vad det blir imorgon :P
kommmer sakna min anna :/ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0