Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

värd daag ;d

sov som sagt över hos anna med sofie johanna och carroo,kom
dit vid 8 ,sen typp var vi i annas lilla rum och spelade spel pratade o så-träffade
några småglin och en ganska snygg i 7an ;p
sov tre st i 1.2o säng,hahha xd
aja,somnade ca 6 på morgonen ? tror jag..
sen vaknade vi 10 o kl 11 gick jag hem,la mig i soffan sov i trettio minuter :D
sen fick jag sms av pontus som frågade om vi skulle hitta p ngt, så han kom till
mig,spelade kort,praatade och tv,sen kom johanna,och efter ett tag sofie, sen tog det
väldigt lång tid så kom anna xd,
aja,vi följde pontus vid 7, och hans lillebror var söt och ville att jag skulle vara hos dom xd
fast han ville ju oxå slå ner mig ?  ;p
aja,vi tjejer gick till alster typ :p och mötte adam och gia och gick runt o pratade med dom ,sen
gick jag hem :D
värd dag (:
träffade bobbin btw ;D


'<3'


Kommentarer
Postat av: vanderveer

Jag är bobbin! :D

2009-10-11 @ 23:39:38
URL: http://vanderveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0