Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

trött

hej :D
jag kollade på prison break som sagt.
sen så la jag mig i sängen och sov en timme,
eftersom att det inte blev så mkt
sömn inatt/morse.
skööönt, sen ått jag mat,och drack typ en halv liter mjölk ;s
wierd.
duschat nu och sånt,och min dator fungerar igen (Y)
nu ska jag göra iordning mig,sen ligga i sängen med datorn, somnar nog
tidigt för jag är trött.

jo en liten notis ; pratade med robin igår när han cyklade,han bara

skrattade xd . var tvungen att skriva det här,för han tvingade mig ;O

kind of .  (:
 jag och sofie på bild i 7;an  (;


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaa, gammal bild ;d<3

2009-10-20 @ 20:20:18
URL: http://sofierohden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0