Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

torsdag"

hej :D
skola idag,alla läsa förutom en som var gympa som sagt.gympan var faktiskt jobbig om man tog i.
tog bussen hem , kan säga vad jag åt ;o   digestive,juice,fanta exotic,haha,ljust rostat bröd med marmelad på,
mörkt rostat bröd med marmelad och ost,tss, fil med cornflakes och halllllllon :d yeey . .
aja, sen satte jag mig och kollade på oc,som jag inte gjort på typ ett år:p så det blev ett avsnitt på datorn.
kl är snart halv sju ,och jag vet inte vad jag ska göra mer .
pratade med mammma förut oxå :d

just det,igår när jag var på stan med johanna en snabbis. gick jag in på ballroom vid haga, och så
var det en gullig kille som kanske var 22 ? han bara ;vem pratar du med ? (för jag hade precis sagt ngt
till johanna när jag öppnade dörren in ,men johanna ville inte med )
jag;  va? ehm min kompis .
han ; vfr kommer hon inte in?
jag;hon ör nog för feg,haha
han ; haha ,så du är modigare då eller?
jag; ja:D
han ; ska jag söga till henne att komma in?
jag;gör det .
sen så typ kollade jag lite på kläder så gick han ut och typ sa till henne att komma in för det var kallt osv.
men johanna ville tydligen inte, hahah.
så kom han inte och bara;
vad gör dudå?
jag; nej ingenting,jag ska snart äta ! ( hahahah -.- )
och så typ frågade jag massa om hm köpt ballroom och massa, . han var jätte trevligt :D
men sen så sa jag att jag kommer tillbaka ngn annan dag istället.
haha hade lust att berätta om honom xd
men nu kom syrran in ,ska vara lite social mot henne ,som visar kläder som hon köpt nu ..
skulle göra en blogg åt henne i går,men det gick inte så bra:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0