Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

torsdag :D

tja,skulle upp halv 8 idag,men blev itne så, så vaknade 10:20 (A)
sen så gick jag ut och städade två bilar,sen hela övervåningen med lister,torka,damma dammsuga och allt .
allt tog 1 timme och 2o minuterr (:
sen så åkte jag och beeep. efter det  kollade vi på en dvärghamster åt min lillebror,han vill ju var som sin storasyster och ha en liten plutt.vi ska hämta den imorgon,och den är så miiiiiini ,så jag har tänkt att den kan heta mini ,om andrée vill, fast han kommer säkert typ ta spindelmannen eller ngt, haha. efter detduschade jag,gjorde mig iordning och sitter  nu här :D
ska till gina tricot där de har vip kväll. sånt för mig ;) viktiga personer (;
20 % rabatt osv,håller på från 18-20 :)
ser iaf ut så här,haha .knaisg bild,men ni får ståå ut :D

Kommentarer
Postat av: filippa

beeep? -.-

2009-10-29 @ 17:29:50
Postat av: nichole

hahaa(a)

2009-10-29 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0