Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

TISDAG.

idag gick jag upp 8. gjorde iordning mig sen så åkte vi til torget och började jobba halv 10.
sålde kransar och blommor ,sen så fick jag och michelle gå och fika och gå på stan i 1 timme och 3o minuter,och
vi fick betalt när vi gick på stan,hhahha, köpte iaf massa trosor, haha ,ochläppstift ;s
åkte därifrån vid 2 .
sen så kom jag hem,åt mat,inte gjort ngt typ ,sovit en stund och gosat med skrållbolll.
nu så kollar vi på scary movie 4. efter det ska ja se '' i still know what ou did last summer'' , den är kl 9. och
desperate housewives är kl 9,men struntar i det och kollar på det på söndag när reprisen är:p
och sen så börjar paow och dessie kl 9, de ska berätta om sin bloggvärd typ ,det vill jag oxå se:(
så massa bra på tvn kl 9..
får zappa :D
hela veckan är det bra filmer eftersom  det snart är halloween :)
PUSSSS
scary


Kommentarer
Postat av: FILIPPA

NICE,



vilken kanal är allt detta på? :)

2009-10-27 @ 21:49:42
Postat av: nichole

tv400 sa jag ju i telefonen igår XD

du bara; aha den har itne jag :(

2009-10-27 @ 22:17:17
Postat av: filippa

hahaha men nicchy, du skrev ju i inlägget att du va tvungen att zappa mellan massa roliga saker som skulle gå på tv.

och då undrade jag vilken kanal allt gick på ?

fattar du ? (A)

2009-10-28 @ 23:36:03
Postat av: nicchy

hmm.. du ska nog ta dig i röven filippa :D

alla kan inte vara lika smarta som dig :/

<33333333

2009-10-29 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0