Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

snart ska jag hemmmmm

hej :D
kom hem från gina vid 20,oo ,seen har jag bara typ kollat på tv,och lite annat.
aja, men nu har jag precis ätit sallad med tacosås :S hahaha ,och ett ägg :D
just det,nyss så hade jag ett colaglas,ställde det på bordet,sen så tog  jag det för att dricka.
och så märkte jag att det var massa wisky i haha ,då såg jag att mitt glas stod bredvid så jag tog fel xd
men nu ska jag och syrran tvätta bort smink,then is it time to sleep.
väcks halv sju imorgon,ska till torget:d
och jag och michelle ska stå där ensamma ett tag  och ta betalt ;s omg:D
när dom frågar saker kommer jag typ ; ehh jag vet inte?
och om jag skulle säga fel så skulle det säkert inte göra ngt, för dom är så gammla så dom är säkert senila och glömmer allt ändå .hahah ,nej nu var jag elak , pussss :D

Kommentarer
Postat av: filippa

snygg :OOOO

2009-10-30 @ 16:21:02
Postat av: nichole

hahha ,alltid lika snyggggg ;)

naaaaaaaaaaaaaaat.

2009-10-30 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0