Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

room

klockan är 23:37 ,har nyss pratat i tele med carro,anna johanna och sofie,som sover över.jag dissaade
dem för min sömn (a)
camar med robin nu och ska snart duscha, om jag inte gör det imorgon bitti..packat det mesta nu , pusschao .
här är mitt rum nu btw, haha ignonera den fula väggen ,hatarden!!!!!!

JOHANNA :) säger (23:51):
*Jag älskar dig jätte mycket:D
nicholetorén' säger (23:51):
*HAHA
*jag älskar dig med jätte mkt :D (L)
-           JOHANNA :) säger (23:51):
*Du är super bra och ja blir glad av att bara se dig
*Hahah
*Du är så söt


haha johannna är söt:d

Kommentarer
Postat av: jjjjj

hahahahhahahahahahahhahhaha (A)

sant jue

2009-10-25 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0