Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

onsdag

hej! just nu är kloclam 23:43 .lyssnar på ''hurtful''    (a'  som jag inte lyssnat på på länge! iaf,efter  skolan
gick jag och johanna till stan, kikade runt,hittade jeans och trosor.
 vi träffade oxå lisa och tilla ;d . sen gick jag och johanna tillbaka till skolan vid halv 6.
eftersom att spanskagruppen skulle till spanien hade dom tacokväll. så vi åt buffé där :d
vi pratade med anna,och i åt där för hennes skull,eftersom hon ska till spanien :D
aja,sen kom carro och bara satt  där med oss fast hon åt inte :D träffade lite roligt folk och sånt.
sen så åkte ag och johanna med annas pappa hem,kom hem vi .. ehm 8 kanske? sen har jag bara
duschat ,gjort iordning mig osv.
tror jag ska sova nu faktikst.. nu är kl 23:48 ,så det tog 5 minuter att skriva detta, plus lite krångel ;p
just det,det blev ingenting med p ,blir fredag.
  jag struntar i fotbollen som är på söndag(vi har typ avslutning pris,match föräldrar osv)
ah,struntar iaf i det och åker tilll mamma på lördag kl 8 på morgonen går bussen,, är framme i jönköping 12 på
dagen då går vi på A6 ,som är som typ ett stort köpcenter,nästan bergvik fast rätt mkt större.
aja,åker nog hem på lördag morgon/daag så jag kan göra ngt på kvällen,asså på halloween,som att gå på
martins fest eller vad det var ? :p
aja,gbg blir det nog inte för mig iaf!
btw på fredag sovva över med några?,om jag orkar eftersom jag ska upp så tidigt, nu ska jag nog sova iaf .
<33


just det btw, robin! jag ska lära dig hur man gör sån här ovan oxå .säg   bara till ;)

Kommentarer
Postat av: vanderveer

Lär mig nichole! innan du drar :s

2009-10-22 @ 00:55:23
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: anna

Tack för att ni kom:D<33

2009-10-22 @ 16:29:46
URL: http://annaliden.blogg.se/
Postat av: filippa

HAHAHAH

videon är så fuuuuuul

2009-10-22 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0