Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

lite småparty sådär ;P

tjja :D
kom hem från johannas farmor och farfars lägenhet
typ vid 1 igår :D
sen så gjorde jag ingenting,försökte få igång internet på
min laptop som tydligen inte funkar..
pratade i telefon med lisa,och gjorde iordning mig jätte
segt så det tog några timmar :D
tog 7 bussen till stan med anna ,mötte filipppa och lisa,
gick till hagahallen.
sen gickvi till wikky :D
kl var då halv 8 och louise,wikky,ida emelie emma,martin och pontus var där.
sen så kom det fler och fler,typ killarna i klassen, coolt ><   .
tillslut var vi dessa ;louise,wikky,ida, emelie, emma, filippa, lisa, anna,martin

jag, elias, erik, william A, musse, pontus , wendela,matilda.
hoppas jag integlömt någon (a'

men sen kom det fler typ, carro,sofie, frida,maria,vicky,johanna hardner,
ah dom jag kommer ihåg iaf. och hannes,hampus och några i 8an stod utanför oxåå.
sen kom ''vakterna'' som var äldre xD LIINUS, hahhaha , björn och magnus ;p
de hjälpte till att få bort folk typ .
haha ,men sen så blev det massa bråk o gråt.
tror att jag och anna hade roligast,hhaha :D
men så jag hade väldigt kul iaf.
ssen gick alla hem typ , så det var bara jag,emma wikky anna ,louise martin kvar.
chilllade,efter ett tag kom erik o william tillbaka,kollade på äckligt på tvn ,haha ,och lite
annat, sen låg jag,louise, william erik och emma i en dubbelsäng,rätt trångt,men gick
bra ändå! sammanlagt var vi alltså 29 st där`??
anna sov i ngt random rum ? haha
och wikky nere ellerngt? somnade typ 4.
ställde kl för att kunna städa på halv 9 ,hah.
jag och anna gick vid 11 till stan och satt på mc tills 12bussen kom.
kom hem ,tv och nu pb bliiiiiiir :d inte sett på några veckor..
kul lördag :D


Kommentarer
Postat av: jj

du glömde väll hampus sofie carro ?

2009-10-18 @ 13:48:34
Postat av: nichole

svar på johannas ;neppppp

2009-10-18 @ 15:46:49
Postat av: vanderveer

Du pratade med mig igår! Det nämner du inte :o ja offrade säkert 10min i telefonen. Det var inte lätt att cykla med en hand på grusväg och mycket hög cykel :(

2009-10-18 @ 16:26:56
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: louise

AHahah kuligt va de ,

LIIINUS XD HAHAHAHAHHA

älskardejgumman<3

2009-10-19 @ 23:08:43
Postat av: filippa

hahahah ;)

2009-10-20 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0