Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

johanna&anna <3

tja ! skola idag, töntnilla är rolig :D
sen så åkte jag hem, åt mat lite snabbt,
och klumpig som jag är tappar jag typ mat
på golvet så det kom massa på golvet :(
så skrälll mig att tappa mat eller typ tallrikar !


åkte till johanna kl kvart över 4 :D
var med henne i typ 15 minuter,sen kom
anna,vi sjöng, spelade in en film,och pratade,
sen gjorde vi kladdkaka :D den blev kladdddig.
skulle plugga men blev aldrig så (;
aja, sen gick vi ut och cyklade och mötte gia
och sofie ,tände tomeblosss o lite annat. åkte hem
8 :D
nu ser jag på  DH ,  YEEEY :d
snart lov btw.
imorgon blir det stan med pontus (:


anna&johanna på bilden ;d



Kommentarer
Postat av: vanderveer

Jag åkte förbi er! fett coola coolingar vid skolan som lekte med elden!?

2009-10-20 @ 23:42:41
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: filippa

shitt!!!

vad mkt snö det är i skattkärr :OOO

2009-10-21 @ 21:13:37
Postat av: nichole

hahaha ja............

2009-10-21 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0