Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

jobbat bara :d

gick upp kl 9. åt frukost och sånt,gick out och jobbade kl 10 , i t3 timmar,sen lite lunch.
och sen jobbade jag två timmar till (:  sen gick jag in och åt igen xo
pratade med filippa i två timmar och tjugofem minuter haha :D
sen så la jag mig i sängen och gosade med skrållan , men somnade i kanske typ 1 timme .
vaknade och kollade
lite på scary movie 4.
pluggade lite hkk,skrev ner svaren iaf ;d
sen så kollade jag på '' i know what you did last summer'' väldigt bra fiiiiilm :D
 vet itne vad jag ska göra nu ,skriva på msn :d pusshej

Kommentarer
Postat av: vanderveer

najj den filmen är inte helt OK :O

2009-10-27 @ 15:02:43
URL: http://vanderveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0