Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I don't know ?

hejhej,skol idag(y' helt okej som domflesta dagarna...fast åt ingen frukost,
som vanligt då,men ingenting i skolan helller,,åt iaf lite när jag kom hem.
  kollade  på top model canada när jag kom hem,sen somnade jag isoffan i
1 timme och 30 minuter. sen vaknade jag,gick och la mig i sängen, somnade där i
30 minuter.vaknade åt mat,sen bara suttit vid datorn,borde göra spanska nu,,,får se¨
sen duscha göra mig iordning och sånt,kommer inte kunna somna på ett tag iaf, haha -
gjorde noprov idag,fattar inte vfr jag tog det svåraste provet...buhu , whatever-
seeee ya

dagens roligaste; fanns inge roligt idag ändå,så det får bli filmen
vi ser på engelskan,hahah så fjantig :D





http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw
det är han där justin som sjunger with you-chris brown,som dom flesta nog sett
men han är så söt och det bästa är när han tar  i när han sjunger <3


it was we three, now you two  ? ;s



Kommentarer
Postat av: anna

menar du musikprogramet?

2009-10-16 @ 17:30:30
URL: http://annaliden.blogg.se/
Postat av: vanderveer

Woohoo!

Dagens roligaste blev spotify ;) (A)

2009-10-16 @ 17:55:54
URL: http://vanderveer.blogg.se/
Postat av: nichole

nej verkligen inte ! gosh !!

2009-10-16 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0