Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

hos robin!

heeej !
sitter nu i robins säng.
skolan har vart helt okej,lite retande bara.. :p
men efter skolan åkte jag bussen hem, tog några
mackor och kollade på tv,sen cyklade jag hit, halv 5
kanske jag kom hit.
och nu är klockan lite över halv 8 ;D
han hjälpte mig göra så att jag kan se på film tills lördag eller när det blir jag
åker bussen till mamma i 4 timmar ;p
är så jäkla trött, ska äta sen sen göra iordning mig ,sova o lite !
glömde min spanska i skolan så kan inte göra den läxan tills imorgon.
whatever ;D PUSSSSSSSSSSSSS


SNYGGG VA? ;)

Kommentarer
Postat av: vanderveer

Easy mode!

ehh ja på den :)

2009-10-19 @ 20:26:16
URL: http://vanderveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0