Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

halloweeeeeeeeeeeeeen

hej !
sitter och väntar på mina kompisar :D
blir bara jag carro anna och johanna ,vet in om sofie kommer senare?
är iaf ensam hemma nu , duschat o sånt nyss :D
får se vad vi ska göra ,busa ?

gick upp 08;45 idag,och åkte 10:15.
en timme bil,sen säga hejdå till mamma och dan ,sen 4 timmar buss, fick damp
på en bebis som skrek hela tiden och massa tjejer som skrattade -.-
sov iaf lite på bussen .
sen kom jag hem 15:00, ätit och chillat,pratat i telefon,borängat.
ser iaf ut så här nu , om jag kan ha så XD

det blir väldigt mkt bilder på mig ,men bloggen handlar ju om mig,så det passar in (; kör på mittbena idag.
just det, mamma känner en kund som är gammal,har bara träffat honom en gång, men iaf
träffade honom i förrgår .och då fick jag 500 kr;o bara sådär ! han gav till både mig michelle
andrée och jimmy:o , 2000 kr sammanlagt :s han sa att det var för att vi hade en sån bra mamma  :D
yeeeeey .
joobbade sammanlagt 22 h under veckan,så fick 1100 kr i lön :) bra.
herå
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0