Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

freeeedag.

tihihi ,hej !
 torget idag,gick bra:d gick till kappahl för att köpa ett halsband som jag kollade på igår,men sen ångrade jag mig :p fikade med syrra på café och sånt :D

sen vid 1 åkte vi till djurmagasinet och köpte andrées lilla djur .den är4  cm lång;o
såå jäkla söt, lägger upp bild ngn gång!och gissa vad namnet blev;o MINI såååklart,det var jag som kom på det(A) hahha . den var asssssöt. överraskade andrée med den iaf.
sen så la jag mig på soffan och sov en timme,vaknade och duschade,gjorde iordning mig,för vi skulle till en japanrestaurang. åkte dit vid 7,och kom hem ganska nyss,asså vid halv tio :)
åt så jävla mkt så jag har jättejätteont i magen :( buhu.
men imorgon så ska jag iaf åka hem till kd ,och är i kd 15:00 .får se vad det blir på kvällen .
jag har bestämt att jag vill va med carro sofie anna och johanna, haha ,men man vet aldrig med dom :D
chaochaochaochcoahcochaoahcochaiocjoahchocahoåfåfldwgffd.s
bye .
btw, bild på mig och två av mina katter:d
 så här ser jag ut nu xd ,med min katt baloo (:

 och med skrållan michelles  kattt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0