Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

fredagsmys ? naj inte än iaf!!

tjaa !
tråkig skoldag,var bara trött på allaoch sur.
fick reda på vad jag fick på engelskan,haha vilket skämt :/
men iaf jag o filippa skjutsade varandra till stan fast hon gick
upp till sig och jag
gick på stan,själv, (udda) hahha men hittade endel saker,
och skulle ta en liten hamburgare men ville inte sitta på mc själv,s
å såg jag emmy,så gick fram till henne och typ sa hej,
så sa hon att jag fick sitta med henne och hennes kompisar ;D
fast jag bara vart med henne en gång och träffade hennes en snabbis
igår xd
men satt med dom iaf,sen fortsatte jag kolla på saker,tog 6bussen hem :)
michelle åkte typ när jag kom,så har inte gjort ngt nu?lyssnat på musik.
anna johanna och sofie kommer sen,ska antagligen sova här :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om din helg i stugan ? :)))

2009-10-04 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0