Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

fredag plusss lov

häääj. vanlig skoldaag, ;d,redskap på gympan. sen efter skolan gick jag ochpontus till stan,gick runt kollade i affärer,osv.
satte oss i mitt i city för att prata, så kommer typ albin,marcus,kruse,ludvig typ och retas -.- xd
aja,träffade massa folk som jag inte känner så bra men.
sen kom emilia,som satt med oss typ hela tiden sen.
tog bussen hem och så träffade jag ocih pontus gia,adam och sofie :D
sa hej då och gick hem. sen efter ett tag så cyklade jag typ till en lekpark, var  med sofie johanna adam och gia där.
sen kom carro ,,vi gick hem till sofie och efter ett taag kom anna .
jag åkte hem föör jag var tvungen att äta packa osv.
kom hem och åt och nu ska jag packa,sen ska jag oxå duscha, ska upp kl 6 imorgon :(
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0