Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

onsdag

halloj :D väcktes halv 8 idag,men jag och michelle var så sega,om mamma skulle åka bort,så hon
ställde en äggklocka som skulle ringa om 10 minuter,och den lät ju tick tack hela tiden -.-' .
men vi gick inte upp iaf,så då kom andrée och var jätte sur och skrek att vi  skulle gå upp ,så han rignde mamma,och skvällrade att vi sov, haha ,men vi gick iaf upp 08:40 .
och sen gjorde vi iordning oss och åt frukost, gick ut och skulle jobba,men dom var så sega därute,så vi typ bara satt 30 minuter och gjorde ingeg ,elelr  typ slogs:p men vi fick betalt då iaf,så mig gör det ingenting :D
jobbadeoch jobbade. sen blev det 11fika. sen jobba igen xd och vid 1 så skulle vi äta lunch ,så vi tog typ några mackor, så skulle vi ut efter en timme igen,och så gick vi ut,men då fanns det inge jobb kvar så vi slutade då,och det slutade med att vi jobbat 4 timmar bara ändå xo , haha .
men sen så har jag typ bråkat med andrée och spelat age of empires som jag inte gjort på typ3 år :)
sen hjälpte jag mamma med att göra tacos,och så åt vi .
michelle är ute och övningskör bilen nu . jag vet itne om dan menade att jag oxå skulle köra sen :s men det äså mörkt så vi får la se.
men ikväll blir det skräckfilm :D
imorgon är det mkt på g.  pussssssisar.
 hahag oth bloopers :D

wellwellwellwell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0