Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

day in school

tjo ! :D
lååång dag i skolan !:p

gick hem efter skolan,sen när jag ätit gick jag och mötte pontus,

vi gicck hem till mig,kollade på gamla saker viskrev på msn för 2 år

sen typ,hahha :d

pratade,chillade, musik ,ah,jag vet inte vad vi gjorde?
följde honom hem hslv 8, sen gick jag hem till mig igen åt mat,och så typ
pluggat lite no, kollat upp svenskan,men har inte skrivit ngt än xd
smsar/chattar lite ;d
ska strax duscha oc leta kläder till imorgon :d
plugga lite engelska nu oxå kanske ?
no försöker jag med btw, hahha , aja ,puss


glömt att skriva dagens roligaste,hahhaha :D

dagens roligaste ;  carrro har blivit en julia ??? HAHAHAHAHHA :DDDDDDDDDDD


Kommentarer
Postat av: anna

den fick du ju inte lägga ut? ;O hehe

2009-10-15 @ 18:28:00
URL: http://annaliden.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHhAHA JULIA....

2009-10-15 @ 18:57:47
Postat av: carrrroo!

vaddå julia :ooooo fy bilden coll :(((

2009-10-16 @ 21:36:04
Postat av: Anonym

kul att jag ser skiiitfet ut på bilden ???? ;o

2009-10-17 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0